۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

محاربم


من محاربم من اعتراف ميكنم كه كافر حربيم وبه محاربه به آنچه
كه اين روزها خدا و حسين مي خوانند علم افراشته ام آري من محاربم من به تمام مقدسات محاربم
من به تمام تابو هاي دروغين محاربم "من محاربم"
من به دين كساني كه حرمت ماه حرام را نگاه نمي دارند محاربم
...من به دين كساني كه كف بركف زدن را حرام وگلوله بر سينه نشاندن را حلال مي دانند محاربم
من بر كساني كه رقص بر زمين خدا را منافي عفت و رقص چرخ گردونه هاي
نظامي را بر بدن مردمان صواب مي دانند محاربم
من به دين كساني كه از انساني ناچيز فرعوني پر تفرعن و مستكبر مي سازند كافرم
من به دين كساني كه حسين امام آزادگان رابه منبرو گريه و قيمه مي شناسند كافرم
من پيرو آن دينم كه بر جاهليت تاخت اشرافيت را نفي كرد سپيد و سياه را برابر دانست
و پيامبرش خلقٍ عظيم بود به عيادت كسي ميرفت كه شكمبه بر سرش كشيد امام من آن
اماميست در دادگاه قاضي حكومتي كه او زمامدارش است حكم به برتري يك يهودي مي دهد
امام من آن اماميست كه غذايش را با سگي ولگرد تقسيم مي كند
مولاي من آن آقاييست كه حريم امن الهي را ترك مي گويد كه مبادا درآن خوني ريخته شود
آري من محاربم اگر حكمم شلاق است محاربم اگر حكمم زندان است محاربم
اگر حكمم اعدام است من محاربم
و من اينهمه را از امامانم آموخته ام كه از
علي ابن ابي طالب (ع)
آغاز مي شوند
و به امام منتظَرمحمدبن حسن (ع)

ختم مي شوند به اميد ديدار رويش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر