۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

رمضان آزمون بندگيست ومن كافرم

رمضان آزمون بند گيست ومن شاد مسرورازكفرخود آري من به كفر خود مفتخرم من به آن

خدايي كه شيخ مغبچه گان دربارمعاويه مُبلغ آنند كافرم من افتخار ميكنم خدايي را كه آنها

ازاوبراي پيروانشان داد سخن ميدهند كافرم من مفتخرم كه خداي من جوازدروغ وجنايت

صادرنميكند من خدايي را ميپرستم كه رحمانست و رحيم بربندگانش،كافربه خود را

روزي دهد ومومن به خود را مستغني،من مفتخرم به خدايي كافرم كه مدعيانش بين

انسانها خط ميكشند،رنگ خداييش زرو زيورو تزوير وريا است من به خدايي شهادت

ميدهم كه مرا تنها وبرهنه وپا ك به دنيا آورد،عقل وشعور ومنطق عطا فرمود تا سره را

از ناسره باز شناسم،من خداي را شاكرم كه خدايي را كافرم كه گويد

در خانه عقل را ببند،دروازه حماقت بگشاي

مانند گله گوسفندان بدنبال بزگله براه بيا،من به خدايي ايمان دارم كه در ابتداي سوره سوره

كتاب خويش ميفرمايد (بسم الله الرحمان الرحيم) ودر معدود دفعات درميان برخي ميفرمايد

(بسم الله القاسم الجبارين) وباز افتخاري ديگر كه به خداي جبارين كافرم وخداي قاسم جبار را

ميپرستم خدايي كه انتقام كشنده ازجابرين است نه حامي آنان خداوندا مرا در اموربندگيم

هدايت ومساعدت فرما،مرا قدرتي عطا فرما تا در قبال تمايلات شيطاني به سوي توپناه

برم خداوندا هواي نفس مرا به آتش عشقت خاموش كن خداوندا انتقام خون خواهران و

برادران مظلومم را از جائران زمانه بستان و قدرت ستاندن حق مظلوم از ظالم را به من

عطافرما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر