۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

عيد فطر مبارك،ومن هنوز كافرم


رمضان به انتها رسيد ومن كافرترازپيش به خداي ملايان دين ربا كه رمضان

ماه خداست اما نه خداي دروغ وتزوير و ريا كه اينها همه در مقابل رمضان و آيين آنند

من همانقدر به خداي ملاي درباري كافرم كه فرعون به خداي موسي كافربود

وآنان به دين محمدآنچنان كافرندكه بوسفيان ذره اي درمقابلشان،كه اگرسر

ازسياهي قبربرون آورد بردستان اين سياسان رياكاربوسه ها ميزند به رسم سپاسگذاري

وميگويد شما به انجام رسانديد آنچه من وفرزندانم نتوانستيم برسانيم

شما آلوديد آن چه را من و فرزندانم نتوانستيم دين محمد(ص) را به آن بيآلايم.

آري به خداي ملاهاي دروغين كافرم به خداي كاهناني كه درس

فقه و اصولِ ريا ميخوانندكافرم

به خداي تحميق كننده فاجر كافرم،كه خداي عالم وعليم وقادر دمي تفكر

را برتر از هفتاد سال عبادت ميد اند و قلم و جوهر عالم را مقدس ميداند .

خداي من حتي فرشتگان راازپرسش منع نمي كند،تمام انسانها را عريان مي آفريند

بدون صف بندي خط كشي سياه وسفيد و زرد و سرخ،بهمگان روزي مي دهد، داده

وخواهد داد دركتاب مُنزلش بارها و بارها به تفكرو تعقل سفارش ميكند

مرا حماري بار بردارنمي خواهد بلكه بنده ايي مي خواهد معقول، متفكر،معتقد ومسئول،

خداي آنان خران و اشتران را برجاي متفكرين وانديشمندان مي نشاند

و حماقت را بر فراست سروري ميبخشد

.من به خدايي كه مريدانش بر منابر لعن دوستان مردم وميهنم را ميگويند ودر

خيابانهاي شهرم مردمم رابه هنگام طاعت واداي فريضه الهي زير بادكتكم ميگيرندكافرم

به خدايي كافرم كه مريدانش دم از اسلام و ولايت احكام شرع مي زنند ودر خيابان

چادر از سردخترو زن مسلمان مي كشند وجواب ،هاي، را به چماق ميدهندو خود را معيار و

ميزان همه چيز و همه كس ميدانند

از صبر خداي زيباييها درشگفتم كه چه صبرو حكمتي داردكه خير الماكرين است وآگاه به غيب

كه خداي دروغين و مريدانش راچه زيركانه بي آبرو و مفتضح ميكند

من شيطاني را لعن ميگويم كه پوستين خدايي به سر كشيده ومريدانش كرور كرور آبروي

مولايم علي(ع) را به من و تمام دوستداران مولا علي(ع) هستند بدهكارند وشمشير زهرآگينشان

فرق آبروي علي(ع) را نشانه رفته

پروردگارا سينه ام را به نور خودت روشن كن وحكمت خودرا برمن عطا فرما ومرا در جاده و

راهيكه منتهي به تو مي شود هدايت فرما. الهي احفظني بجودك

www.vataneparsi.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر